Як повідомляє офіційний сайт Міністерства освіти і науки України, 11 квітня на засіданні Уряду України було ухвалено постанову "Про встановлення розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки" з метою удосконалення системи оплати праці в галузі освіти.
На прес-конференції в Кабінеті Міністрів України Станіслав Ніколаєнко, коментуючи постанову, аргументував необхідність такого рішення кількома прикладами: "До сьогодні вчитель, викладач-методист, майстер виробничого навчання 1 категорії, педагог-організатор отримували за ці звання від 1 до 17 грн. ($0,2-$3 - прим. ред.) Тепер вони отримуватимуть 10-30% від базової ставки, у середньому це становитиме від 70 до 106 грн.($13-$21 - прим. ред.) Це збільшення приблизно в 6 разів."
Міністр підкреслив, що випускники педагогічних закладів, які отримали дипломи з відзнакою та підуть працювати за спеціальністю, отримуватимуть 5% надбавку до заробітної платні. Якщо ж випускник іде працювати до навчального закладу в сільській місцевості, то йому передбачена одноразова виплата підйомних коштів у розмірі 5 мінімальних окладів (приблизно 2 300 грн. ($455 - прим. ред.). Кошти мають бути виплачені за місцем навчання.